Wednesday, October 13, 2010

more wood & word signs


more wood & word signs, originally uploaded by wood & wool stool.

Oh, the sweetest and funniest "wood & word sign" requests I have found in my mailbox this week.

A lady from Germany ordered even 3 signs at once to surprise her husband on their wedding day. How romantic!

A shop ordered a [we are open] sign. The back of the sign I stamped with; [sorry, we are closed]

This is fun, fun, fun and offers endless possibilities.

The 3 most original entries get a free "wood & word sign".
To support Pink Ribbon I will donate the money of the signs.
You can join until next Sunday.

14 comments:

  1. essexgirl - Fondant Fancies !

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat zijn ze leuk! Onder Jans kantoor hebben wij het kolenhok laten verdiepen zodat je er nu rechtop in kan staan. Het is een tunhuisje voor de kindjes geworden. We moeten nog schilderen en meubeltjes er in zetten enzo.
    Maar een bord boven de deur is natuurlijk top.

    De RotBende

    zou het moeten zijn ;-)

    ps er ligt hier al een hele tijd een pakje voor jou klaar maar ik heb je adres niet, mischien stuurde je het al maar ik heb net mijn reclamebox doorgespit en vond het daar ook niet ... Stuur je het (nog) eens?

    Liefs!

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze helemaal geweldig,
    ik zou er eentje kunnen hangen op mijn nieuwe Pipowagen, gewoon met OrangeFarmhouse (we wonen in een klein boerderijtje aan de Oranjeweg) er op
    OF eentje op het oude kippenhok wat overdekt terras wordt volgend jaar met "alleen voor kippen"
    OF eentje tegen de schuur bij de tuinbegraafplaats van onze hond die vorige week werd doodgereden met "Digger" er op maar dat is niet zo'n vrolijke optie.
    Je ziet, ik kan ze overal wel gebruiken. Hoe kun je ze overigens bestellen, gewoon via de site?

    ReplyDelete
  4. gosh i do like the 'shop' sign ordered!
    here is mine
    'perfectly peachy'
    a classic dottie angel saying
    and i am thinking when hung up on the wall, will remind all who pass by that indeed, despite what others may say or think, we are all 'perfectly peachy' in our own small way.

    ReplyDelete
  5. mine would be CHERRY TIME
    your signs are really wonderful

    ReplyDelete
  6. What a great idea!!!
    I would like one whith the sansckit sign for the mystical syllable om.
    I would like to writte it here, I am trying, but I can't...
    Greetings,
    mar

    ReplyDelete
  7. Super signs- mine would be 'wood if I could!'
    Best wishers
    Claire

    ReplyDelete
  8. just wanted to let you know that something lovely happened to me today…I found your blog…delightful

    ReplyDelete
  9. oooh, coooool idea, have to think of one....

    ReplyDelete
  10. ok, dit is de mijne:
    gewoon eentje voor bj ons thuis
    'be different'
    omdat dat zo goed bij mijn kleurrijk viertal past
    hier zie je ze:
    http://fleurfatale.blogspot.com/2010/03/new-haircut-for-my-happy-gang-of-4.html

    kan ik je mailen?

    ReplyDelete
  11. Just gorgeous! thank you
    http://mylensoflove.blogspot.com/

    ReplyDelete