Thursday, March 5, 2015

cappuccino, cake & crochet part two

nobel's broodnobel's broodnobel's broodnobel's broodnobel's broodnobel's broodnobel's brood

De vorige haakworkshop was een groot succes en daarom organiseren we opnieuw een haakworkshop in het huiskamer-restaurantje van Nobel's Brood, op dinsdag 24 maart van 9:00 tot 11:30 uur.

De prachtige bakkerswinkel is gevestigd in een eeuwenoud pand aan één van de mooiste straten van Dordrecht, Grotekerksbuurt 53.
De workshop is voor dames (en heren) die de haakbeginselen al beheersen en van mij nog wel wat nieuwe haak trucjes willen leren.
Nobel's Brood zorgt voor vrolijke bloemen, 2 warme dranken voor iedereen en iets zoets. Ik zorg voor een haaknaald (deze mag je houden) en wol.
Uiteraard mag je jouw eigen haak-project van die ochtend mee naar huis nemen om (eventueel) thuis af te maken.

Kosten: € 17,50 per persoon.

Zin om mee te doen?

Meld je dan aan via de w e b s h o p van Nobel's Brood.

3 comments:

  1. I would like so much !
    Lucky people who live not so far...

    ReplyDelete
  2. Wat super leuk. Zoooo jammer dat ik op dinsdag werk....

    ReplyDelete
  3. Super leuk! Helaas, ik begin die maandag aan mijn nieuwe job en durf niet meteen de 2e dag vrij te vragen! Maar de eerstvolgende x dat het op een woensdag of in het weekend is, ben ik erbij! Lijkt me te gek! Liefs Lisanne

    ReplyDelete