Sunday, March 22, 2015

hello sailor

hello sailorworkshop @ nobel

cappuccino, cake & crochet!

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar voor de haakworkshop in het huiskamer-restaurantje van Nobel's Brood, a.s. dinsdag 24 maart van 9:00 tot 11:30 uur.

De prachtige bakkerswinkel is gevestigd in een eeuwenoud pand aan één van de mooiste straten van Dordrecht, Grotekerksbuurt 53.
De workshop is voor dames (en heren) die de haakbeginselen al beheersen en van mij nog wel wat nieuwe haak trucjes willen leren.
Nobel's Brood zorgt voor vrolijke bloemen, 2 warme dranken voor iedereen en iets zoets. Ik zorg voor een haaknaald (deze mag je houden) en wol.
Uiteraard mag je jouw eigen haak-project van die ochtend mee naar huis nemen om (eventueel) thuis af te maken.

Kosten: € 17,50 per persoon.

Zin om mee te doen?

Meld je dan snel aan via de w e b s h o p van Nobel's Brood.

4 comments:

  1. Helaas moet ik werken, maar op een andere dag kom ik zeker een keer meedoen. Ik wil graag leren tapestry haken!

    ReplyDelete
  2. Hey Ingrid, Geef je vaker workshops? Helaas heb ik dinsdag onderwijs maar ik zou graag een keer deelnemen! Je hebt zo'n inspirerende blog! Liefs, Janneke

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel Janneke, volgende maand ga ik eerst een workshop geven in Marrakech en waarschijnlijk daarna wel weer in Dordrecht. Stay tuned ;) ahoi, Ingrid

      Delete